Taco's

29 januari 2008 - Jönköping, Zweden

Deze foto werd gemaakt op 29 januari 2008 in Jönköping, Zweden.

1. tante jeanne:
    11 februari 2008
    Nou, jij vermaakt je. Bedankt voor je berichtje op mijn verjaardag, Wat leuk dat je je tante onthoud. Goed hoor. Ik ben vanavond uit Riga terug gekomen. Een hele leuke stad met veel nachtplezier en nachtklubben, kroegjes en leuke restaurantjes. Hoorde van pappa dat jullie daar ook nog naar toe willen. Een beetje grijs nu, mei is een hele fijne maand met terrasjes en veel leven. Een ontzettend grote markt, kilometers in hallen en buiten met alles. Van zure bommen en kippen tor jurken , schoenen, mooie gebreide wanten en sokken voor heel weinig geld. Geweldig om te zien en er te winkelen. Het eten is erg goedkoop en het drinken ook. Er zijn heel veel kleine hotelletjes, in oud Riga waar je zeker goedkoop terecht kunt, al is het in mei drukker als dat het nu was. Nu moet ik naar bed want morgen is het weer werken. Hei då!! zoals ze zeggen in zweden. Of tjenar!! Liefs van je tante.