Zweden!!

22 december 2007

Nog maar drie weken en dan is het zover!! Dan vertrek ik voor drie maanden naar het (heel) koude maar (hele) mooie Zweden!
Ondertussen ben ik thuis de laatste dingen aan het afronden: deze week is de laatste week dat ik mijn kamer in mijn bezit heb, mijn voorlopig laatste tentamens zijn gemaakt in Maastricht en de laatste inkopen worden gedaan. Nu nog even lekker kerst en oud en nieuw in (voor mijn gevoel 'warme') Nederland vieren en dan ben ik er klaar voor!
Op deze site zal ik jullie op de hoogte houden wat ik allemaal in Zweden ga doen. Zo kunnen jullie ook een beetje mee genieten van mijn avontuur!

Groetjes Stefanie

1. Rutger:
    Hey stefje !!

Dat wordt feesten daar in JanKoning ;P Wist trouwens helemaal niet dat je 20 was .. dacht 21 .. ;) haha .. maar goed zo kom je nog eens wat te weten!

Greetzzz,

Je schoonboerke
  2. Marleen:
    22 december 2007
    Woeiii nice! Zo blijf ik toch een beetje op de hoogte van de avonturen van mijn bijna ex-huisgenootje ;) We gaan je missen! Laten we hopen dat Lenneke minstens zo gezellig is ;)

xx Mrl
  3. Marina:
    23 december 2007
    Heeey wat leuk!
    Ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken daarboven.
    In ieder geval alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Groetjes thuis,
    Liefs Marina
  4. Noortje:
    9 januari 2008
    Hé stefanie!

Gelukkig nieuwjaar!
    Ben ik net weer terug van wintersport en jij bent alweer bijna weg...
    Ik stel voor dat het stappen van a.s. donderdag gewoon doorgaat. Je moet natuurlijk nog wel ff het stratum bezoeken voordat je naar Zweden vertrekt. Maar ik ben ervan overtuigd dat jouw reis super wordt!

Kus Noortje
  5. Margo:
    12 januari 2008
    He vriendinnetje!

(Ik wilde je eigenlijk gaan sms-sen, maar kwam erachter dat dat niet werkt omdat je waarschijnlijk al een ander nummer hebt, vandaar het berichtje hier!)

Was het donderdag nog leuk ;)?

Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je goed bent aangekomen!! Ben benieuwd hoe de introductieweek zal zijn (hoop voor jou dat het geen schaatsen of skien wordt!)Jij gaat een leuke tijd tegemoet, geniet er maar lekker van!

x Margo