Week 3

3 februari 2008 - Jönköping, Zweden

Ooo jongens, wat gaat het snel hier!! Week 3 is alweer voorbij...

Deze week heb ik een redelijk rustig weekje gehad. Lekker een paar keer op tijd naar bed geweest. Best verstandig dacht ik zo.

Dinsdagavond hebben we het afscheid gehad van Christian. Aangezien hij van afgelopen semester al was, is het voor hem al afgelopen. Maar niet voor een heel leuk afscheidsfeestje! En het was heel gezellig.. En kunnen een paar mensen goed gitaar spelen dus hebben we wat gespeeld en gezongen. En ons eigen nummer gemaakt! Speciaal voor Marvin (grapje van ons weekendje Stockholm). Ja... en dat wordt het weer veel te laat...

Gelukkig ben ik woensdags vrij, dus kon ik lekker uitslapen. Woensdag is het Akademien avond dus vroeg zal het weer niet worden vanavond.. Eerst hadden we een etentje gepland. Barbara (een studiegenootje in een ander huis) had mij uitgenodigt voor een echt Oosterijks etentje. Ja, en schnitzel en friet kan ik niet afslaan natuurlijk. Daarna zijn we dus naar Akademien gegaan. Gelukkig is het vanavond niet zo laat geworden en lig ik om 2 uur in bed.

Ik heb mezelf beloofd om vandaag (donderdag) voor 12 uur in bed te liggen. Dus na wat telefoontjes naar het verre Nederland ga ik lekker slapen.

Het beloofd een rustig weekendje te worden in huize Vilhemsro. Er is een groep naar Parijs, een groep naar Rome en een groep naar Kopenhagen. Het huis is dus bijna voor ons alleen!! Heerlijk. Ook vandaag wordt het niet laat aangezien ik heel moe ben.

Zaterdag ben ik lekker lui. Beetje computeren, wat voor school doen (jaja ik moet er echt aan geloven) en bij wat mensen langs gaan. Ook 's avonds houden we het rustig. Hoewel het wel laat wordt spelen we rustig een potje kaarten en kletsen we wat.

En vandaag is het dus weer zondag! De week is weer voorbij gevlogen. Vandaag heb ik weer wat voor school gedaan, wat gedaan op de computer en kom net terug van thee bij Anoek. We gaan zo onze grote reis proberen te plannen naar Kiruna (Lapland). We willen 20 februari gaan dus hopen dat het gaat lukken. Een accomodatie zoeken gaat nog een probleem worden.. We hebben een heel leuk groepje bij elkaar gezocht dus dat gaat helemaal goed komen.
Verder ben ik vanavond uitgenodigt door een paar mexicanen. Zij gaan echt mexicaans koken!! Heb er zin in!

Kus Stefanie

P.s. Voor alle carnavalvierders onder ons, heeel veel plezier!!

1. Ome Ton:
    4 februari 2008
    Dag Stefanie,
    Leuk daj je onze vaste vakantiebestemming ook waardeert.
    Voor leuk logeren in Zweden kun je terecht op de site van STF sverige. (even googelen).
    Kijk bij 'boende ', wonen, maar dat wist je natuurlijk al.
    Groeten
    Ton en Janske
  2. Ome Ton:
    4 februari 2008
    En o ja, als je tijd en gelegenheid hebt, zou ik doorreizen (eventueel per trein)naar Abisko. Ben je echt in the middle of nowhere!
    Groeten
    Ton en Janske
  3. Rutger:
    7 februari 2008
    Hey stefje,

3 weken al ! Ik mis je hier wel hoor .. krijg afkick verschijnselen van het niet "ticket to ride" spelen ~brbrr~~rbr~~ Maar ik zie dat jij je niet verveelt, wel vet zo'n vaka* .. oops .. studiereis :) haha

Wanneer komt het verslag van de ochtend na het Mexicaans eten? :P

Knuffel,

Rutger